رزومه خانم دکتر مافی

در . ارسال شده در Persian

بلیلی




امور اساتید و مدرسان

در . ارسال شده در Persian

 

استاد محترم سرکار خانم/ جناب آقای

 

با سلام و احترام

 

احتراماً ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در نیمسال دوم97-96 بدینوسیله یک نسخه ابلاغی امتحانی نیمسال مذکور و موارد مهمی که رعایت آن از سوی جنابعالی میتواند، در برگزاری هرچه بهتر امتحانات اداره آموزش را یاری نماید تقدیم میشود:

 

1الف- پایان کلاس ها 24/3/97 شروع امتحانات 27/3/97 می باشد.

 

2- حداکثر یک هفته قبل از امتحان نسبت به تحويل سوالها در پاکت، بستهبندی و امضا نموده و به دبیرخانه محرمانه دانشکده تحویل داده و رسيد دريافت نماييد. (پاكت سوالات تكثيرشده در روز امتحان در حضور تمامی اعضای اجرایی امتحانات مفتوح می­گردد) و نیر با توجه به هر درس، می­بایست وسایل مورد استفاده (ماشین حساب و ...) و تعداد برگه مورد نیاز و زمان پاسخگويي را بر مبناي طراحي استاندارد سوالات معین نمایید. در ضمن طراحي سوالات دروس عمومي به صورت تستي و يا تشريحي و بقيه دروس با توجه به ماهيت مهارتي و كاربردي به صورت تشريحي انجام گيرد.

 

3- حداکثر تا پنجم خرداد نسبت به اعلام اطلاعات دانشجویانی که دارای غیبت بیش از 16/3 می باشند، به آموزش  اقدام نموده تا براي موجه و غیر موجه شدن آن در شوراي آموزشي مركز بررسي و تصميم گيري گردد.

 

4- حضور مدرس در جلسه امتحان الزامی است و در صورت عدم توانایی حضور، می‌بایست یک روز قبل از آزمون به رییس حوزه امتحانات (معاون/مدير آموزشي مركز) اطلاع‌رسانی گردد.

 

5- به آگاهی میرساند کاربرگ طرح سوالات امتحانی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه به همراه نکاتی مربوط به طرح سوالات قرار داده شده است لذا خواهشمند است حتیالامکان سوالات را به صورت تایپ شده ، بارم بندی شده ارایه فرمائید. لازم به ذکر است ارایه دو نسخه از سوالات امتحانی جهت بایگانی در مخزن حوزه امتحانات مركز الزامی است.

 

6- نحوه تقسيم‌بندي و احتساب نمرات در يك نيمسال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش الف/ب/ج و نيز محاسبه نمره نهايي دروس عملي بر اساس تبصره يك ماده 22مجموعه قوانين و مقررات آموزشي نظام آموزش عالي مهارت و فناوري دانشگاه جامع علمي-كاربردي انجام پذير مي­باشد.

 

7- در لیست نمرات می­بایست نام و نام خانوادگی مدرس درج شده باشد و هنگام امضاء، تاریخ را درج نموده و نمره واقعی دانشجویان در لیست نمره اعمال گردیده و از ارفاق و یا استفاده از نمودار جهت افزایش سطح نمرات جدا خودداری نمایید. نمره ثبت شده در ریز نمرات می بایست با نمره درج شده در برگه امتحانی یکسان باشد.

 

8- نمرات دانشجویان میبایست با دقت لازم توسط جنابعالی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت گردد. اين نمرات مي­بايست با نهايت دقت و چندبار بازبيني برگه امتحاني دانشجو در بازه زماني 7 روز مدرسان در سامانه جامع آموزشي دانشگاه ثبت گردد تا حق دانشجو تضييع نگردد.

 

9- مدرس حداکثر تا 7 روز بعد از برگزاری تمامی امتحانات، می­بایست نمره نهایی آن درس را در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت نماید.

 

10- نحوه تقسیم­بندی و احتساب نمرات در يك نيم­سال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش زیر با تشخيص مديرگروه آموزشي قابل اجرا مي­باشد:

 

الف- نمره دو قسمتي:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (19 نمره)

 

ب- نمره سه قسمتی:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

- امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (3 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

ج- نمره سه قسمتي:

 

-  حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (2 نمره)

 

- شرکت در کارهای تحقیقاتی مهارتی درس از طریق ارائه تحقیق و پروژه به تشخیص مدرس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

محاسبه نمرات :نمره نهايي دروس عملي بصورت زير محاسبه مي گردد:

 

رديف

عامل ارزيابي

نمره ارزيابي

1

حضور منظم ورعايت مقررات آموزشي در محيط آزمايشگاه و كارگاه هاي مهارتي

(2-0)

2

حفظ و نگهداري از وسايل و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي

(2-0)

3

تهيه گزارش كار

(3-0)

4

ارايه تحقيق/ پروژه مهارتي

(5-0)

*5

امتحان پاياني

(8-0)

جمع كل

(20-0)

 

*در صورت ارايه طرح و يا اختراع در حين تحصيل از سوي دانشجو كه به تائيد مراجع ذيصلاح رسيده باشد (سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران، پاركهاي علمي و فناوري، جشنواره ملي  اختراعات و ابتكارات دانشگاه جامع علمي كاربردي، جشنواره‌هاي خوارزمي و ابن سينا و ...) و پس از تاييد مدير گروه آموزشي مركز به لحاظ ارتباط موضوع با واحد عملي ارايه شده و فقط در يكي از دروس و در يك مقطع تحصيلي پس از تأیید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از امتحان عملي پاياني معاف مي­گردد.

 

در صورتی که درس صرفاً عملی و یا نظری باشد و دانشجو در امتحان پاياني شرکت ننماید، غیبت ثبت می­شود.

 

در صورتی که درس دارای واحد نظری- عملی باشد و دانشجو در امتحان پایانی نظری و یا عملی شرکت نكند، غیبت ثبت می­شود.

 

12- در صورت مشاهده تخلفی از جانب دانشجو در جلسه امتحانی مراتب را به مراقب جلسه اعلام نموده و در صورتجلسه مربوطه تنظیم تا برای صدور رای به شورای حل اختلاف ارسال گردد.

 

13- خواهشمند است اوراق امتحانی را پس از برگزاری امتحان و هنگام تحویل گرفتن به دقت شمارش نمائید و در صورت عدم تطابق با آمار، فورا به حوزه امتحانات اعلام نمایید.

 

حمیدرضا گاموری

                                                                                                                                                                         سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و پژوهشی

فایل های ضمیمه :
نام فایلحجم فایل
Download this file (فرم خام سوالات.docx)فرم خام سوالات.docx176 kB

ارتباط با حراست

در . ارسال شده در Persian

با سلام و احترام

"همکاران و دانشجویان گرامی"

تلاش و همت اداره حراست به این است که محیط امن توام با آرامش روحی ، روانی و صیانت از افراد را برای همه عزیزان فراهم سازد. تا همه بتوانند در سایه این آرامش و آسودگی خاطر نسبت به پیشبرد اهداف دانشکده و کسب علم و دانش اندوزی موفق باشند . شایان ذکر است که تحقق این هدف مستلزم مشارکت دلسوزانه و همگانی شما می باشد ، بنابراین همه ما باید در برقراری نظم و آرامش سهیم بوده و نسبت به مسایل و اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشیم ، همچنین در این امر خطیر با حراست همسو باشیم. در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به این دفتر، می توانید از طریق سامانه های ستاد خبری به شرح ذیل جهت انعکاس موضوعات اقدام نمایید.

1- سامانه پیگیر ( صندوق صوتی )           88117777

2- سامانه ارسال پیامک                             6001919

3-نمابر                                                   88117330

4- صندوق پستی                                   333/16315

5- پست الکترونیک                 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    

 

دفتر ریاست و روابط عمومی

در . ارسال شده در Persian

جمشید زاهدیزاهدی

سمت: مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی

مدرک تحصیلی : کارشناسی روابط عمومی

مختصری از شرح وظایف دفتر ریاست و روابط عمومی:

ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و كتبی و پیگیری آنها.
-
پیگیری و اجرای دستورات رئیس دانشکده.
-
تنظیم برنامه های كاری و ملاقات رئیس دانشکده.
-
تنظیم صورتجلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذكور.
-
انجام اقدامات لازم جهت شركت اعضای هیأت علمی در كنگره ها، كنفرانس ها و سمینارهای داخلی و خارجی با همكاری واحدهای ذیربط.
-
تهیه و تنظیم و اجرای طرحها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی.
-
اجرای كلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری.
-
برقراری ارتباط با سایر دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی داخلی و خارجی به منظور جمع آوری اطلاعات علمی تحقیقاتی مورد نیاز و همچنین جلب همكاری آنان در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی.
-
تهیه تفاهم نامه های همكاری‌های علمی با دانشگاه‌های خارج از كشور و عضویت در مجامع علمی و بین‌المللی.
-
جمع‌آوری اطلاعات و اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی ، ورزشی و رفاهی دانشکده به مردم .

دفتر حراست

در . ارسال شده در Persian

نیکخومرتضی نیک خو

متولد 1362

کارشناس روابط عمومی / نرم افزار

دانشگاه جامع علمی کاربردی

سابقه فعالیت : 15 سال (حراست وزارت متبوع / سازمان فناوری اطلاعات ایران)

توانایی های فردی :

-          گذراندن دوره های تخصصی حفاظتی و امنیتی

-          مهندسی مجدد فرآیند ها

-          تهیه برنامه ، تامین محتوا ، پیاده سازی و اجرای فرهنگ سازی سازمانی در مجموعه ها .

مختصری از شرح وظایف حراست:

- نظارت بر اماکن ، تاسیسات ، پرسنل ، اسناد طبقه بندی شده و ...

- ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های (عمومی و اختصاصی) مرتبط با امور حراستی

- تعیین صلاحیت مدیران ، مشاوران ، کارشناسان ، پیمانکاران و .... جهت انجام خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و مشاغل حساس .

- تنظیم ضوابط و معیارهای حراستی در فعالیت ها و مبادلات اقتصادی ، حضور و نظارت بر معاملات ، قرارداد ها ، مزایده ها ، مناقصه ها و ...

- اعلام نظر در مورد مسافرت ها و ماموریت های خارج از کشور کارکنان مجموعه .

- تهیه طرح های حفاظت اسناد ، فناوری اطلاعات ، حفاظت پرسنلی ، حفاظت فیزیکی و نظارت بر صحت اجرای آن