• Demo
  • Demo
  • 6544552
  • Icon 01
  • Icon 08
  • Icon 08
  • Icon 02
  • Icon 03
  • Icon 04
  • Icon 05
  • Icon 06
  • Icon 07
  • Icon 08
  • currency-converter-icon
  • library 1 copy
  • 0300000   tafahomnameh3   1212114
  • دکتر یزدانیان بر آمادگی دانشکده برای همکاری آموزشی و پژوهشی با نخستین اپراتور پستی بخش خصوصی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشکده در دیدار با آقای مهندس فروتن، قائم مقام هلدینگ فاخر (اپراتور پستی تیپاکس)، ضمن اشاره به توانمندی ها و قابلیت های مجموعه...
    قابل توجه کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و علاقمندان رشته های الکترونیک ، مخابرات و فن ارتباطات رادیویی و رادیوآماتوری .   قابل توجه کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و علاقمندان رشته های الکترونیک ، مخابرات و فن ارتباطات رادیویی و رادیوآماتوری .   دانشکده علمی کاربردی پست و...
    دکتر یزدانیان از غرفه دانشکده پست ومخابرات در نخستین جشنواره و نمایشگاه انرژی و موادبازدید نمودند به گزارش روابط عمومی دانشکده پست ومخابرات: نخستین جشنواره و نمایشگاه «انرژی و مواد» در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد حل چالش‌های فراروی صنایع انرژی و مواد در حوزه‌های...
                                                         افتتاحیه کانون ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه ای  افتتاحیه کانون ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه ای در دانشکده پست ومخابرات برگزار گردید . به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات: در راستای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و طی حکم معاونت محترم توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت و بمنظور افزایش دانش مدیریتی مدیران اولین جلسه ارزیابی شایستگی...
    بیشتر در آرشیو خبری  
  • «قابل توجه دانشجویانی که واحد پروژه یا کارورزی را در نیمسال اول 98-97  اخذ نموده‌اند: 1-دانشجویانی که کارورزی اخذ نموده‌اند لازم است حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 97/8/15 جهت دریافت معرفی‌نامه به اداره آموزش مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل کارورزی، نسبت به انجام کارورزی اقدام نمایند؛ ضمناً مهلت مذکور به...
    برنامه اصلاح شده و تکمیلی نیم سال اول سال تحصیلی 1397 به همراه تقویم آموزشی جدید به شرح فایل های پیوست می باشد. 1-دانشجویانی که در این ترم فارغ التحصیل می شوند و درسی  برایشان ارائه نشده است  به آموزش  مراجعه نمایند  2-   کلیه دانشجویان  به این نکته توجه...
    دانشجویانی که دروس مصوب رشته خود را گذرانده اند جهت انجام امور مربوط به فراغت از تحصیل و تسویه حساب با شماره تلفن 44654818-021، سرکار خانم رستمی تماس حاصل فرمایند.
  •   سومین کنفرانس ملی "شهر سایبری" با تاکید بر محوریت موضوع شهر هوشمند در هفته اول دی ماه سال جاری برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، در پی برگزاری موفقیت آمیز دو دوره کنفرانس "شهر الکترونیک" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تهران و سازمان...
    معاونت پژوهش، فناوری و اشتغال دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال نموده است. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، به نقل از آقای بزرگ حداد، دبیر چهارمین دوره کنگره مذکور،‌ اعضاء...
    به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، به نقل از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، دومین جشنواره وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری در مهرماه جاری برگزار می شود. این جشنواره در راستای توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در سطح بنگاه های صنعتی، معدن و...
    دانشگاه جامع علمی کاربردی، برای تامین منابع آموزشی و تالیف کتب دروس مهارت‌های مشترک، از متخصصان و صاحب‌نظران حوزه‌های شغلی و اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی کشور که واجد شرایط هستند، دعوت به همکاری کرد. به گزارش روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به نقل از روابط...
  • براساس هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل پست استان تهران مقرر گریده است که کارکنان بخش خدمات پستی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی تهران در یک دوره آموزشی 8 ساعته با کلیات خدمات مذکور و سامانه جامع نرم افزاری دفاتر پستی آشنا شوند. ...
    دانشکده پست و مخابرات دوره تخصصی "آشنایی با بی ترتیبی های پستی" را برای کارکنان شرکت پست برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، در پی توافق صورت گرفته بین دانشکده و شرکت ملی پست ایران، کارکنان منتخب واحدهای اجرایی اداره کل پست استان تهران و تجزیه و...

بلیلی




 

استاد محترم سرکار خانم/ جناب آقای

 

با سلام و احترام

 

احتراماً ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در نیمسال دوم97-96 بدینوسیله یک نسخه ابلاغی امتحانی نیمسال مذکور و موارد مهمی که رعایت آن از سوی جنابعالی میتواند، در برگزاری هرچه بهتر امتحانات اداره آموزش را یاری نماید تقدیم میشود:

 

1الف- پایان کلاس ها 24/3/97 شروع امتحانات 27/3/97 می باشد.

 

2- حداکثر یک هفته قبل از امتحان نسبت به تحويل سوالها در پاکت، بستهبندی و امضا نموده و به دبیرخانه محرمانه دانشکده تحویل داده و رسيد دريافت نماييد. (پاكت سوالات تكثيرشده در روز امتحان در حضور تمامی اعضای اجرایی امتحانات مفتوح می­گردد) و نیر با توجه به هر درس، می­بایست وسایل مورد استفاده (ماشین حساب و ...) و تعداد برگه مورد نیاز و زمان پاسخگويي را بر مبناي طراحي استاندارد سوالات معین نمایید. در ضمن طراحي سوالات دروس عمومي به صورت تستي و يا تشريحي و بقيه دروس با توجه به ماهيت مهارتي و كاربردي به صورت تشريحي انجام گيرد.

 

3- حداکثر تا پنجم خرداد نسبت به اعلام اطلاعات دانشجویانی که دارای غیبت بیش از 16/3 می باشند، به آموزش  اقدام نموده تا براي موجه و غیر موجه شدن آن در شوراي آموزشي مركز بررسي و تصميم گيري گردد.

 

4- حضور مدرس در جلسه امتحان الزامی است و در صورت عدم توانایی حضور، می‌بایست یک روز قبل از آزمون به رییس حوزه امتحانات (معاون/مدير آموزشي مركز) اطلاع‌رسانی گردد.

 

5- به آگاهی میرساند کاربرگ طرح سوالات امتحانی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه به همراه نکاتی مربوط به طرح سوالات قرار داده شده است لذا خواهشمند است حتیالامکان سوالات را به صورت تایپ شده ، بارم بندی شده ارایه فرمائید. لازم به ذکر است ارایه دو نسخه از سوالات امتحانی جهت بایگانی در مخزن حوزه امتحانات مركز الزامی است.

 

6- نحوه تقسيم‌بندي و احتساب نمرات در يك نيمسال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش الف/ب/ج و نيز محاسبه نمره نهايي دروس عملي بر اساس تبصره يك ماده 22مجموعه قوانين و مقررات آموزشي نظام آموزش عالي مهارت و فناوري دانشگاه جامع علمي-كاربردي انجام پذير مي­باشد.

 

7- در لیست نمرات می­بایست نام و نام خانوادگی مدرس درج شده باشد و هنگام امضاء، تاریخ را درج نموده و نمره واقعی دانشجویان در لیست نمره اعمال گردیده و از ارفاق و یا استفاده از نمودار جهت افزایش سطح نمرات جدا خودداری نمایید. نمره ثبت شده در ریز نمرات می بایست با نمره درج شده در برگه امتحانی یکسان باشد.

 

8- نمرات دانشجویان میبایست با دقت لازم توسط جنابعالی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت گردد. اين نمرات مي­بايست با نهايت دقت و چندبار بازبيني برگه امتحاني دانشجو در بازه زماني 7 روز مدرسان در سامانه جامع آموزشي دانشگاه ثبت گردد تا حق دانشجو تضييع نگردد.

 

9- مدرس حداکثر تا 7 روز بعد از برگزاری تمامی امتحانات، می­بایست نمره نهایی آن درس را در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت نماید.

 

10- نحوه تقسیم­بندی و احتساب نمرات در يك نيم­سال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش زیر با تشخيص مديرگروه آموزشي قابل اجرا مي­باشد:

 

الف- نمره دو قسمتي:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (19 نمره)

 

ب- نمره سه قسمتی:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

- امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (3 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

ج- نمره سه قسمتي:

 

-  حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (2 نمره)

 

- شرکت در کارهای تحقیقاتی مهارتی درس از طریق ارائه تحقیق و پروژه به تشخیص مدرس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

محاسبه نمرات :نمره نهايي دروس عملي بصورت زير محاسبه مي گردد:

 

رديف

عامل ارزيابي

نمره ارزيابي

1

حضور منظم ورعايت مقررات آموزشي در محيط آزمايشگاه و كارگاه هاي مهارتي

(2-0)

2

حفظ و نگهداري از وسايل و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي

(2-0)

3

تهيه گزارش كار

(3-0)

4

ارايه تحقيق/ پروژه مهارتي

(5-0)

*5

امتحان پاياني

(8-0)

جمع كل

(20-0)

 

*در صورت ارايه طرح و يا اختراع در حين تحصيل از سوي دانشجو كه به تائيد مراجع ذيصلاح رسيده باشد (سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران، پاركهاي علمي و فناوري، جشنواره ملي  اختراعات و ابتكارات دانشگاه جامع علمي كاربردي، جشنواره‌هاي خوارزمي و ابن سينا و ...) و پس از تاييد مدير گروه آموزشي مركز به لحاظ ارتباط موضوع با واحد عملي ارايه شده و فقط در يكي از دروس و در يك مقطع تحصيلي پس از تأیید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از امتحان عملي پاياني معاف مي­گردد.

 

در صورتی که درس صرفاً عملی و یا نظری باشد و دانشجو در امتحان پاياني شرکت ننماید، غیبت ثبت می­شود.

 

در صورتی که درس دارای واحد نظری- عملی باشد و دانشجو در امتحان پایانی نظری و یا عملی شرکت نكند، غیبت ثبت می­شود.

 

12- در صورت مشاهده تخلفی از جانب دانشجو در جلسه امتحانی مراتب را به مراقب جلسه اعلام نموده و در صورتجلسه مربوطه تنظیم تا برای صدور رای به شورای حل اختلاف ارسال گردد.

 

13- خواهشمند است اوراق امتحانی را پس از برگزاری امتحان و هنگام تحویل گرفتن به دقت شمارش نمائید و در صورت عدم تطابق با آمار، فورا به حوزه امتحانات اعلام نمایید.

 

حمیدرضا گاموری

                                                                                                                                                                         سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و پژوهشی

فایل های ضمیمه :
نام فایلحجم فایل
Download this file (فرم خام سوالات.docx)فرم خام سوالات.docx176 kB

با سلام و احترام

"همکاران و دانشجویان گرامی"

تلاش و همت اداره حراست به این است که محیط امن توام با آرامش روحی ، روانی و صیانت از افراد را برای همه عزیزان فراهم سازد. تا همه بتوانند در سایه این آرامش و آسودگی خاطر نسبت به پیشبرد اهداف دانشکده و کسب علم و دانش اندوزی موفق باشند . شایان ذکر است که تحقق این هدف مستلزم مشارکت دلسوزانه و همگانی شما می باشد ، بنابراین همه ما باید در برقراری نظم و آرامش سهیم بوده و نسبت به مسایل و اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشیم ، همچنین در این امر خطیر با حراست همسو باشیم. در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به این دفتر، می توانید از طریق سامانه های ستاد خبری به شرح ذیل جهت انعکاس موضوعات اقدام نمایید.

1- سامانه پیگیر ( صندوق صوتی )           88117777

2- سامانه ارسال پیامک                             6001919

3-نمابر                                                   88117330

4- صندوق پستی                                   333/16315

5- پست الکترونیک                 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    

 

جمشید زاهدیزاهدی

سمت: مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی

مدرک تحصیلی : کارشناسی روابط عمومی

مختصری از شرح وظایف دفتر ریاست و روابط عمومی:

ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و كتبی و پیگیری آنها.
-
پیگیری و اجرای دستورات رئیس دانشکده.
-
تنظیم برنامه های كاری و ملاقات رئیس دانشکده.
-
تنظیم صورتجلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذكور.
-
انجام اقدامات لازم جهت شركت اعضای هیأت علمی در كنگره ها، كنفرانس ها و سمینارهای داخلی و خارجی با همكاری واحدهای ذیربط.
-
تهیه و تنظیم و اجرای طرحها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی.
-
اجرای كلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری.
-
برقراری ارتباط با سایر دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی داخلی و خارجی به منظور جمع آوری اطلاعات علمی تحقیقاتی مورد نیاز و همچنین جلب همكاری آنان در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی.
-
تهیه تفاهم نامه های همكاری‌های علمی با دانشگاه‌های خارج از كشور و عضویت در مجامع علمی و بین‌المللی.
-
جمع‌آوری اطلاعات و اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی ، ورزشی و رفاهی دانشکده به مردم .

نیکخومرتضی نیک خو

متولد 1362

کارشناس روابط عمومی / نرم افزار

دانشگاه جامع علمی کاربردی

سابقه فعالیت : 15 سال (حراست وزارت متبوع / سازمان فناوری اطلاعات ایران)

توانایی های فردی :

-          گذراندن دوره های تخصصی حفاظتی و امنیتی

-          مهندسی مجدد فرآیند ها

-          تهیه برنامه ، تامین محتوا ، پیاده سازی و اجرای فرهنگ سازی سازمانی در مجموعه ها .

مختصری از شرح وظایف حراست:

- نظارت بر اماکن ، تاسیسات ، پرسنل ، اسناد طبقه بندی شده و ...

- ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های (عمومی و اختصاصی) مرتبط با امور حراستی

- تعیین صلاحیت مدیران ، مشاوران ، کارشناسان ، پیمانکاران و .... جهت انجام خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و مشاغل حساس .

- تنظیم ضوابط و معیارهای حراستی در فعالیت ها و مبادلات اقتصادی ، حضور و نظارت بر معاملات ، قرارداد ها ، مزایده ها ، مناقصه ها و ...

- اعلام نظر در مورد مسافرت ها و ماموریت های خارج از کشور کارکنان مجموعه .

- تهیه طرح های حفاظت اسناد ، فناوری اطلاعات ، حفاظت پرسنلی ، حفاظت فیزیکی و نظارت بر صحت اجرای آن

فهرست دروس رشته های تحصیلی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به تفکیک هر نیم سال از فایل های زیر قابل دسترسی است.

خط مشی

JPEG STT

CCNA ICTFACULTY

مراسم بزرگداشت ایام محرم و شهادت حضرت سید الشهدا (ع) با حضور اعضای هیئت علمی،‌ کارکنان و دانشجویان دانشکده برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشکده ، در این مراسم که در نمازخانه تازه بازسازی شده دانشکده برگزار گردید حاج آقا حیدری فر امام جماعت دانشکده با ایراد سخنرانی به بیان خصایص و شجاعت های حضرت علی اکبر پرداخته و در ادامه  حکمت عزاداری برای امام حسین(ع) را براساس  احادیث و روایات تشریح نمودند. در ادامه مراسم نوحه خوانی و سینه زنی به صورتی پرشور توسط مداح اهل بیت و اعضای حاضر انجام گرفت. 

mohamadiبا حضور سرکار خانم کفشدوز محمدی نماینده محترم امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دو نشست تخصصی جهت بررسی مشکلات و چالش های بانوان فعال استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات به نقل از وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در ابتدای این سفر دو روزه خانم کفشدوز محمدی با حضور بر مزار فرماندهان شهید و شهدای خانم 8 سال دفاع مقدس با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

سپس از اداره کل پست استان بازدید کردند و از نزدیک با بانوان شاغل در آن اداره کل در خصوص مشکلات، موانع و محدودیت هایشان صحبت کردند.

اولین نشست تخصصی این سفر با حضور بانوان شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید و برخی از مشکلات آنان مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.

دومین نشست تخصصی با حضور بانوان بخش های دولتی و خصوصی استان و سرکار خانم دستغیب، مدیر کل امور بانوان استانداری فارس وسرکار خانم وثوقی دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس برگزار شد. در این نشست بانوان حاضر در جلسه به بیان مشکلات موجود در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه مشکلات بانوان فعال در این عرصه پرداختند

 

  یزدانیان1

 

وحید یزدانیان

دکترا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

عضو هیات علمی - استادیار رسمی

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات فردی :

 نام و نام خانوادگی: وحيد يزدانيان      تاريخ تولد : 1358             محل تولد : تهران              

سوابق تحصيلي :  

  •  دكترا                         دانشگاه صنعتی اميرکبير(پلی تکنيک تهران) 

                                              (پايان نامه در موضوع كنترل سيستم هاي دوبعدي)

  •  كارشناسي ارشد            دانشگاه تهران
  • كارشناسي                    دانشگاه صنعتی اميرکبير(پلی تکنيک تهران)

موضوعات مورد تحقيق:

  • مخابرات کوانتمی
  • دیودهای نورگسیل آلی
  • سيستم هاي چند بعدي
  • سيستم هاي سينگولار
  • ارتباط صنعت و دانشگاه

سوابق اجرائي

  • رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات از 1394 تا کنون
  • سرپرست پژوهشکده سیاستگزاری و مطالعات راهبردی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ از 1393 تا 1394
  • مدیرکل توسعه فناوری و صدور خدمات فنی و مهندسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ از 1392 تا 1393
  • مديركل دفتر نظارت، ارزيابي برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ از 1389 تا 1392
  • مديركل دفترآموزش،پژوهش و فناوري وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ از 1386 تا 1389
  • معاون دفترآموزش، پژوهش و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ از 1385 تا 1386
  • رئیس گروه صدور خدمات فنی و مهندسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1383
  • رئيس گروه پژوهش و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1384
  • عضو هيئت مديره انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران از سال 1389 تا كنون
  • دبير مجمع شركت ارتباطات زير ساخت از سال 1389 تا كنون
  • معاون اقشار و متخصصين مركز بسيج وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ از 1386 تا 1393
  • عضو كميته دفاع، امنيت ملي و سياست خارجي وزارت علوم تحقيقات و فناوري؛ از 1388 تا 1392
  • معاون آموزش كميته پدافند غيرعامل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ از 1388 تا 1392
  • عضو هيات رئيسه مركز تحقيقات مخابرات ايران، 1387
  • رئيس ستاد هفته پژوهش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1385
  • دبير کارگروه آموزش و پژوهش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1385
  • کارشناس و مشاور معاونت آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1383تا1384
  • عضو کميته اجرائی اجلاس منطقه ای سران آسيا و اقيانوسيه (WSIS)؛ 1384
  • عضو کميته عالی هفته پژوهش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1383
  • عضو ستاد برگزاری هفته پژوهش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماينده شرکت مخابرات استان تهران؛1382
  • عضو گروه مطالعاتی ITU-T6 شرکت مخابرات ايران؛ 1381و1382
  • کارشناس گروه های مطالعاتی شرکت مخابرات استان تهران؛ 1380تا1383
  • عضو هسته های آموزشی و پژوهشی در بخش انتقال شرکت مخابرات استان تهران؛  از 1382

ليست دروس تدريس شده

    • مکانيک کوانتمی
    • الکترومغناطيس
    • فناوری قطعات نيمه رسانا
    • اپتيک
    • رياضيات مهندسي                                                   

فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي 

    • ارائه وانتشار بيش از 20 مقاله علمي در مجلات و كنفرانس ها
    • استاد مشاور پايان نامه هاي كارشناسي ارشد
    • داوری در چهار دوره کنگره های سراسری همکاريهای دولت؛ دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی
    • تالیف کتاب شهر هوشمند
    • همکاری در تأليف كتاب قانون و مقررات در اقتصاد اطلاعات  انتشارات پيام رسان؛ بهار 1385
    • همکاری در تأليف كتاب عصر اطلاعات انتشارات پيام رسان ، بهار 1385
    • طراحی و اجرای پروژه  «هدفمند ساختن کارآموزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»
    • طراحی و اجرای پروژه  «چالشها وچشم اندازهای حمايت از توليدات داخلی در بخش مخابرات»
    • طراحی و همکاری در اجرای طرح «بررسی سطح همکاريهای دانشگاه و صنعت در کشور»
    • طراحی و اجرای پروژه  «تعيين اولويت های پژوهشی شرکت مخابرات استان تهران»
    • طراحی و اجرای پروژه  «شناسائی پژوهشگران شرکت مخابرات استان تهران»
    • تجهيز و فعال سازي آزمايشگاه اپتيک و ليزر دانشكده فيزيک -  دانشگاه صنعتي اميركبير؛ تابستان1383

افتخارات

    • ساخت اولين نمونه کشوری ديود نورگسيل پليمری, 1383
    • پژوهشگر نمونه كشور؛ 1387
    • جوان نمونه كشور؛  1386
    • رتبه نخست آزمون دکتری؛ 1383
    • تلاشگر برتر پژوهشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ 1382
    • دریافت لوح های تقدیر متعدد از معاون رئیس جمهور، وزرا و معاونین وزرا
    • پژوهشگر برتر شرکت مخابرات استان تهران؛ 1381
    • مقاله دهنده برتر فيزيک کشور؛ در سال 1382

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Untitled copy copy copy copy copy copy copy

 

 

 
 
swf copy
 

ورودکاربران

      

بازدید امروز183
بازدید دیروز182
مجموع بازدید431669

شنبه, 24 آذر 1397 17:13
                      

آدرس : تهران، ميدان آزادي، بزرگراه محمدعلی جناح، بلوار دانش،
دانشکده علمي- كاربردي پست و مخابرات، كدپستي: 1391637111
تلفن : 4-44659661-021 نمابر: 44659665-021
تماس با مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی؛
تلفن: 44641959-021 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید