• 852147
  • Demo
  • 901504195685
  • Icon 01
  • Icon 08
  • Icon 08
  • Icon 02
  • Icon 03
  • Icon 04
  • Icon 05
  • Icon 06
  • Icon 07
  • Icon 08
  • currency-converter-icon
  • library 1 copy
  •       176774_orig_-_Copy.jpg 0300000 tafahomnameh3 1212114 a1 copy
  • ICTcourse
  •   وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر تبلیغ و ترویج ازدواج آسان، خواستار به تصویر کشیدن زندگی ساده توسط مسوولان شد.   به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش هفته ملی ازدواج در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، با اشاره به سالروز ازدواجش در...
    برگزاری دوره های آموزشی مربیان طرح و مهارت آموزشی سربازان وظیفه    فراگیران معرفی شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در هفته اول و دوم مردادماه ، آموزش های مربیگری دوره های مهارتی اولویت دار حوزه ICT را می گذرانند. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات ، در چارچوب توافقات صورت گرفته در...
    پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته می‌شود / فرودگاه پیام نقش مهمی در رونق اقتصادی استان البرز دارد     وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی توافق کردند که از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام با قید فوریت در هیات دولت مطرح شود.   به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت...
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سومین روز متوالی از بخش‌های مختلف بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک بازدید کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز پس از شرکت در اختتامیه هشتمین جشنواره فاوا و همچنین حضور...
    بیشتر در آرشیو خبری  
  • «قابل توجه دانشجویانی که واحد پروژه یا کارورزی را در نیمسال اول 98-97  اخذ نموده‌اند: 1-دانشجویانی که کارورزی اخذ نموده‌اند لازم است حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 97/8/15 جهت دریافت معرفی‌نامه به اداره آموزش مراجعه نموده و مطابق دستورالعمل کارورزی، نسبت به انجام کارورزی اقدام نمایند؛ ضمناً مهلت مذکور به...
    برنامه اصلاح شده و تکمیلی نیم سال اول سال تحصیلی 1397 به همراه تقویم آموزشی جدید به شرح فایل های پیوست می باشد. 1-دانشجویانی که در این ترم فارغ التحصیل می شوند و درسی  برایشان ارائه نشده است  به آموزش  مراجعه نمایند  2-   کلیه دانشجویان  به این نکته توجه...
    دانشجویانی که دروس مصوب رشته خود را گذرانده اند جهت انجام امور مربوط به فراغت از تحصیل و تسویه حساب با شماره تلفن 44654818-021، سرکار خانم رستمی تماس حاصل فرمایند.
  • قابل توجه کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و علاقمندان رشته های الکترونیک ، مخابرات و فن ارتباطات رادیویی و رادیوآماتوری . به اطلاع می‌رسانیم اولین دوره آموزشی کارگاه الکترونیک، مخابرات، ارتباطات رادیویی و آموزش ویژه رادیو آماتوری، در تاریخ 10/12/1397 با موفقیت به...
      سومین کنفرانس ملی "شهر سایبری" با تاکید بر محوریت موضوع شهر هوشمند در هفته اول دی ماه سال جاری برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، در پی برگزاری موفقیت آمیز دو دوره کنفرانس "شهر الکترونیک" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تهران و سازمان...
    معاونت پژوهش، فناوری و اشتغال دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری چهارمین کنگره ملی آموزش عالی مهارت، فناوری و اشتغال نموده است. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، به نقل از آقای بزرگ حداد، دبیر چهارمین دوره کنگره مذکور،‌ اعضاء...
    به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، به نقل از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، دومین جشنواره وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری در مهرماه جاری برگزار می شود. این جشنواره در راستای توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در سطح بنگاه های صنعتی، معدن و...
  • دانشکده پست و مخابرات دوره تخصصی "آشنایی با بی ترتیبی های پستی" را برای کارکنان شرکت پست برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، در پی توافق صورت گرفته بین دانشکده و شرکت ملی پست ایران، کارکنان منتخب واحدهای اجرایی اداره کل پست استان تهران و تجزیه و...

قابل توجه کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و علاقمندان رشته های الکترونیک ، مخابرات و فن ارتباطات رادیویی و رادیوآماتوری

 اولین دوره آموزشی کارگاه الکترونیک، مخابرات، ارتباطات رادیویی و آموزش ویژه رادیو آماتوری، در تاریخ 1397/12/10 با موفقیت به پایان رسید، این دوره کاربردی-کارگاهی که برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌های کشور تشکیل و برگزار شد به طور بی‌سابقه‌ای مورد استقبال دانش‌آموختگان و اساتید و حتی مقامات و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

اینک بنا به درخواستهای مکرر فارغ‌التحصیلان و دانشجویان و علاقمندان رشته‌های الکترونیک و مخابرات و رادیوآماتوری در نظر است دومین دوره آن را در دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات،  برگزار گزدد.

مدت زمان دوره:

مدت زمان دوره 48 ساعت، طی سه هفته و هر هفته 2 روز و هر روز 8 ساعت، روز های پنجشنبه و جمعه تشکیل خواهد شد. هزینه برگزاری این دوره برای هر نفر معادل 000/800/5 ریال می باشد که می بایست بهشماره شبای IR490100004001048503017949: نزد بانک مرکزی بنام دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات حواله گردد. )متقاضیان می توانند به شعبات سایربانکهای دولتی( ملی ، سپه ) وجه واریزی خود را حواله نمایند.زمان و مکان برگزاری دوره و جزئیات آن بعد از ثبت نام متقاضیان از طریق دانشکده به آنها اعلام خواهد گردید.

جهت اطلاعات بیشتر و در صورت تمایل و ثبت نام لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید؛ 02166910336 و 09118118294و 09120744736و (02144672787 دانشکده پست و مخابرات)

 در پایان دوره، گواهینامه دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به دانش آموختگان اعطا می گردد.

فرم ثبت نام 

n00271748-bسازمان امور مالیاتی کشور، سال گذشته موفق شد برنده اولین دوره جایزه ملی سازمان برتر در زمینه یادگیری الکترونیکی یونسکو شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پست ومخابرات : یونسکو یک کرسی یادگیری الکترونیکی در ایران ایجاد کرد. این کرسی ۲۳ دی ماه ۱۳۹۶ به طور رسمی با مأموریت اصلی ترویج یادگیری الکترونیکی در کشور و انتقال تجربیات موفق در حوزه‌های مختلف سیستم یادگیری الکترونیکی ایجاد شد و اعطای جایزه یادگیری الکترونیکی را پیگیری کرد که در نهایت در آذرماه گذشته، نخستین جایزه ملی در زمینه یادگیری الکترونیکی را در سال 1397 به سازمان امور مالیاتی اهدا کرد.اهداف جایزه یادگیری الکترونیکی که به صورت سالانه توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران به برگزیدگان این حوزه اهدا می‌شود عبارت است از فرهنگ­سازی در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی، شناسایی و تشویق افراد و سازمان‌های موثر در توسعه و ارتقای جایگاه یادگیری الکترونیکی و معرفی برگزیدگان حوزه یادگیری الکترونیکی به جامعه. 24 شرکت و سازمان در این دوره از جایزه مشارکت داشتند و ارزیابی شدند سازمان امور مالیاتی در بخش سازمان‌ها، شناسایی سازمان‌های توانمند در هر یکی ازاجزای مدل یادگیری الکترونیکی و استفاده از آنها و ایجاد ارتباط مناسب میان استراتژی‌های سازمان و استراتژی‌های حوزه یادگیری الکترونیکی و نیز توانمندی سازمان در استفاده از نسل‌های جدید تولید محتوا برتر شناخته شد. دلایل این انتخاب سازمان امور مالیاتی به سمت تولید سخت‌افزار و زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نرفت و به جای ساخت LMS تلاش کرد شرکت‌های خصوصی موفق را در این زمینه شناسایی کندو محتوای مناسب را در اختیارشان بگذارد و اجرای دوره‌ها را به آنها واگذار کند. یکی از این نمونه‌ها مجتمع فنی تهران بود که با تامین محتوا از سوی ما، دوره‌های آموزشی مورد نیاز را برای سازمان امور مالیاتی برگزار کرد. در سال 97 موفق شد بیش از 170 هزار نفر-دوره مجازی برگزار کند و 13 هزار نفر از کارکنان سازمان امور مالیاتی به این طریق تحت پوشش یادگیری الکترونیکی قرار گرفت. تعداد نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی در حدود 31 هزار نفر است که به این ترتیب نزدیک به 40 درصد آنان در سال 97 به این طریق آموزش‌های لازم را در زمینه دوره‌های تخصصی مالیاتی دریافت کردند. تمامی فرایندهای نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرا در این زمینه الکترونیکی شده است و هر پرسنل یک پروفایل الکترونیکی شامل تمامی نیازهای آموزشی، دوره‌های درحال اجرا و شناسنامه آموزشی دارد و از طریق سامانه قادر به رصد مسیر ارتقای شغلی خود خواهد بود. 

 

 

وزیر copy copyبه گزارش روابط عمومی دانشکده پست ومخابرات: دکتر یزدانیان  در مصاحبه ای اظهار داشتند که مجموعه گروه های مطالعاتی و تحقیقاتی مختلفی در درون دانشکده طی سال های مختلف شکل گرفته اند که این مجموعه ها به صورت محدود به انجام فعالیت های پژوهشی مشغول بودند که به دلیل ماهیت تحقیقاتی و آکادمیک دانشکده،این دستاوردها در حد نمونه های آزمایشگاهی باقی می ماند و جنبه استراتژیک و صنعتی نمی یافت.
طی بازدیدی که وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته از دانشکده داشتند ایشان با فراست و آینده نگری بروی فعالیت های یکی از مجموعه های علمی مستقر در دانشکده که با راهبری یکی از اعضای هیات علمی و تنی چند از جوانان متخصص تشکیل شده بود، تمرکز نمودند که این گروه تحقیقاتی در زمینه تولید تجهیزات مالتی پلکسینگ نوری فعالیت می کرد و زمان قابل توجهی را صرف نمودند تا از دستاوردهای تحقیقاتی این مجموعه بازدید نمایند که خود ما هم شاید در آن هنگام برایمان جای تعجب بود که دربین دستاوردهای مختلف -که برخی از آنها جنبه تبلیغاتی هم داشت- چرا ایشان  این همه علاقه مندی به دستاوردهای داخلی در این زمینه نشان می دهند. 
وزیر محترم در آن زمان علاوه بر بیان نقطه نظرات فنی و تخصصی خود در خصوص بهینه سازی سیستمها،  این مجموعه را در زمینه  توسعه فعالیت ها و صنعتی شدن  هر چه بیشتر هم راهنمایی نمودند.
همین مجموعه دچار برخی بی مهری ها هم شده بود که همانجا و در بین تعجب ما، وزیر محترم با مسئوولان مربوطه تماس گرفتند و‌مشکلات آنها را برطرف کردند.
اخیرا” مطلع شدیم که در بحران سیلاب های اخیر که شبکه ارتباطی کشور دچار آسیب های جدی شده بود با مدیریت دقیق و بهنگام وزیر محترم ، همین مجموعه دانش بنیان با همان تولیدات دانش بنیان خود توانسته در صحنه حضور یافته و با همکاری سایر فعالان حوزه زیر ساخت و مخابرات نسبت به برقراری مجدد ارتباطات اقدام نماید
شایان ذکر است که این گروه تحقیقاتی در زمان دولت دوازدهم و با حمایت های وزیر محترم موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیانی هم شده اند.

بلیلی




 

استاد محترم سرکار خانم/ جناب آقای

 

با سلام و احترام

 

احتراماً ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در نیمسال دوم97-96 بدینوسیله یک نسخه ابلاغی امتحانی نیمسال مذکور و موارد مهمی که رعایت آن از سوی جنابعالی میتواند، در برگزاری هرچه بهتر امتحانات اداره آموزش را یاری نماید تقدیم میشود:

 

1الف- پایان کلاس ها 24/3/97 شروع امتحانات 27/3/97 می باشد.

 

2- حداکثر یک هفته قبل از امتحان نسبت به تحويل سوالها در پاکت، بستهبندی و امضا نموده و به دبیرخانه محرمانه دانشکده تحویل داده و رسيد دريافت نماييد. (پاكت سوالات تكثيرشده در روز امتحان در حضور تمامی اعضای اجرایی امتحانات مفتوح می­گردد) و نیر با توجه به هر درس، می­بایست وسایل مورد استفاده (ماشین حساب و ...) و تعداد برگه مورد نیاز و زمان پاسخگويي را بر مبناي طراحي استاندارد سوالات معین نمایید. در ضمن طراحي سوالات دروس عمومي به صورت تستي و يا تشريحي و بقيه دروس با توجه به ماهيت مهارتي و كاربردي به صورت تشريحي انجام گيرد.

 

3- حداکثر تا پنجم خرداد نسبت به اعلام اطلاعات دانشجویانی که دارای غیبت بیش از 16/3 می باشند، به آموزش  اقدام نموده تا براي موجه و غیر موجه شدن آن در شوراي آموزشي مركز بررسي و تصميم گيري گردد.

 

4- حضور مدرس در جلسه امتحان الزامی است و در صورت عدم توانایی حضور، می‌بایست یک روز قبل از آزمون به رییس حوزه امتحانات (معاون/مدير آموزشي مركز) اطلاع‌رسانی گردد.

 

5- به آگاهی میرساند کاربرگ طرح سوالات امتحانی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه به همراه نکاتی مربوط به طرح سوالات قرار داده شده است لذا خواهشمند است حتیالامکان سوالات را به صورت تایپ شده ، بارم بندی شده ارایه فرمائید. لازم به ذکر است ارایه دو نسخه از سوالات امتحانی جهت بایگانی در مخزن حوزه امتحانات مركز الزامی است.

 

6- نحوه تقسيم‌بندي و احتساب نمرات در يك نيمسال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش الف/ب/ج و نيز محاسبه نمره نهايي دروس عملي بر اساس تبصره يك ماده 22مجموعه قوانين و مقررات آموزشي نظام آموزش عالي مهارت و فناوري دانشگاه جامع علمي-كاربردي انجام پذير مي­باشد.

 

7- در لیست نمرات می­بایست نام و نام خانوادگی مدرس درج شده باشد و هنگام امضاء، تاریخ را درج نموده و نمره واقعی دانشجویان در لیست نمره اعمال گردیده و از ارفاق و یا استفاده از نمودار جهت افزایش سطح نمرات جدا خودداری نمایید. نمره ثبت شده در ریز نمرات می بایست با نمره درج شده در برگه امتحانی یکسان باشد.

 

8- نمرات دانشجویان میبایست با دقت لازم توسط جنابعالی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت گردد. اين نمرات مي­بايست با نهايت دقت و چندبار بازبيني برگه امتحاني دانشجو در بازه زماني 7 روز مدرسان در سامانه جامع آموزشي دانشگاه ثبت گردد تا حق دانشجو تضييع نگردد.

 

9- مدرس حداکثر تا 7 روز بعد از برگزاری تمامی امتحانات، می­بایست نمره نهایی آن درس را در سامانه جامع آموزشی دانشگاه ثبت نماید.

 

10- نحوه تقسیم­بندی و احتساب نمرات در يك نيم­سال تحصيلي صرفاً در دروس نظري به سه روش زیر با تشخيص مديرگروه آموزشي قابل اجرا مي­باشد:

 

الف- نمره دو قسمتي:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (19 نمره)

 

ب- نمره سه قسمتی:

 

- حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

- امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (3 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

ج- نمره سه قسمتي:

 

-  حضور 16 جلسه در کلاس درس (1 نمره)

 

-  امتحان میان ترم بدون حذف فصل­های مربوط در پایان ترم (2 نمره)

 

- شرکت در کارهای تحقیقاتی مهارتی درس از طریق ارائه تحقیق و پروژه به تشخیص مدرس (1 نمره)

 

-  امتحان پایان ترم از کلیه فصول تدریس شده (16 نمره)

 

محاسبه نمرات :نمره نهايي دروس عملي بصورت زير محاسبه مي گردد:

 

رديف

عامل ارزيابي

نمره ارزيابي

1

حضور منظم ورعايت مقررات آموزشي در محيط آزمايشگاه و كارگاه هاي مهارتي

(2-0)

2

حفظ و نگهداري از وسايل و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي

(2-0)

3

تهيه گزارش كار

(3-0)

4

ارايه تحقيق/ پروژه مهارتي

(5-0)

*5

امتحان پاياني

(8-0)

جمع كل

(20-0)

 

*در صورت ارايه طرح و يا اختراع در حين تحصيل از سوي دانشجو كه به تائيد مراجع ذيصلاح رسيده باشد (سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران، پاركهاي علمي و فناوري، جشنواره ملي  اختراعات و ابتكارات دانشگاه جامع علمي كاربردي، جشنواره‌هاي خوارزمي و ابن سينا و ...) و پس از تاييد مدير گروه آموزشي مركز به لحاظ ارتباط موضوع با واحد عملي ارايه شده و فقط در يكي از دروس و در يك مقطع تحصيلي پس از تأیید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از امتحان عملي پاياني معاف مي­گردد.

 

در صورتی که درس صرفاً عملی و یا نظری باشد و دانشجو در امتحان پاياني شرکت ننماید، غیبت ثبت می­شود.

 

در صورتی که درس دارای واحد نظری- عملی باشد و دانشجو در امتحان پایانی نظری و یا عملی شرکت نكند، غیبت ثبت می­شود.

 

12- در صورت مشاهده تخلفی از جانب دانشجو در جلسه امتحانی مراتب را به مراقب جلسه اعلام نموده و در صورتجلسه مربوطه تنظیم تا برای صدور رای به شورای حل اختلاف ارسال گردد.

 

13- خواهشمند است اوراق امتحانی را پس از برگزاری امتحان و هنگام تحویل گرفتن به دقت شمارش نمائید و در صورت عدم تطابق با آمار، فورا به حوزه امتحانات اعلام نمایید.

 

حمیدرضا گاموری

                                                                                                                                                                         سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و پژوهشی

فایل های ضمیمه :
نام فایلحجم فایل
Download this file (فرم خام سوالات.docx)فرم خام سوالات.docx176 kB

با سلام و احترام

"همکاران و دانشجویان گرامی"

تلاش و همت اداره حراست به این است که محیط امن توام با آرامش روحی ، روانی و صیانت از افراد را برای همه عزیزان فراهم سازد. تا همه بتوانند در سایه این آرامش و آسودگی خاطر نسبت به پیشبرد اهداف دانشکده و کسب علم و دانش اندوزی موفق باشند . شایان ذکر است که تحقق این هدف مستلزم مشارکت دلسوزانه و همگانی شما می باشد ، بنابراین همه ما باید در برقراری نظم و آرامش سهیم بوده و نسبت به مسایل و اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشیم ، همچنین در این امر خطیر با حراست همسو باشیم. در این راستا علاوه بر مراجعه حضوری به این دفتر، می توانید از طریق سامانه های ستاد خبری به شرح ذیل جهت انعکاس موضوعات اقدام نمایید.

1- سامانه پیگیر ( صندوق صوتی )           88117777

2- سامانه ارسال پیامک                             6001919

3-نمابر                                                   88117330

4- صندوق پستی                                   333/16315

5- پست الکترونیک                 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    

 

جمشید زاهدیزاهدی

سمت: مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی

مدرک تحصیلی : کارشناسی روابط عمومی

مختصری از شرح وظایف دفتر ریاست و روابط عمومی:

ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و كتبی و پیگیری آنها.
-
پیگیری و اجرای دستورات رئیس دانشکده.
-
تنظیم برنامه های كاری و ملاقات رئیس دانشکده.
-
تنظیم صورتجلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذكور.
-
انجام اقدامات لازم جهت شركت اعضای هیأت علمی در كنگره ها، كنفرانس ها و سمینارهای داخلی و خارجی با همكاری واحدهای ذیربط.
-
تهیه و تنظیم و اجرای طرحها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی.
-
اجرای كلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری.
-
برقراری ارتباط با سایر دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی داخلی و خارجی به منظور جمع آوری اطلاعات علمی تحقیقاتی مورد نیاز و همچنین جلب همكاری آنان در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی.
-
تهیه تفاهم نامه های همكاری‌های علمی با دانشگاه‌های خارج از كشور و عضویت در مجامع علمی و بین‌المللی.
-
جمع‌آوری اطلاعات و اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی ، ورزشی و رفاهی دانشکده به مردم .

نیکخومرتضی نیک خو

متولد 1362

کارشناس روابط عمومی / نرم افزار

دانشگاه جامع علمی کاربردی

سابقه فعالیت : 15 سال (حراست وزارت متبوع / سازمان فناوری اطلاعات ایران)

توانایی های فردی :

-          گذراندن دوره های تخصصی حفاظتی و امنیتی

-          مهندسی مجدد فرآیند ها

-          تهیه برنامه ، تامین محتوا ، پیاده سازی و اجرای فرهنگ سازی سازمانی در مجموعه ها .

مختصری از شرح وظایف حراست:

- نظارت بر اماکن ، تاسیسات ، پرسنل ، اسناد طبقه بندی شده و ...

- ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های (عمومی و اختصاصی) مرتبط با امور حراستی

- تعیین صلاحیت مدیران ، مشاوران ، کارشناسان ، پیمانکاران و .... جهت انجام خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و مشاغل حساس .

- تنظیم ضوابط و معیارهای حراستی در فعالیت ها و مبادلات اقتصادی ، حضور و نظارت بر معاملات ، قرارداد ها ، مزایده ها ، مناقصه ها و ...

- اعلام نظر در مورد مسافرت ها و ماموریت های خارج از کشور کارکنان مجموعه .

- تهیه طرح های حفاظت اسناد ، فناوری اطلاعات ، حفاظت پرسنلی ، حفاظت فیزیکی و نظارت بر صحت اجرای آن

فهرست دروس رشته های تحصیلی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به تفکیک هر نیم سال از فایل های زیر قابل دسترسی است.

خط مشی

JPEG STT

CCNA ICTFACULTY

Untitled copy copy copy copy copy copy copy

 

 

 
 
swf copy
 

ورودکاربران

      

جستجوی پیشرفته

بازدید امروز123
بازدید دیروز147
مجموع بازدید480440

دوشنبه, 28 مرداد 1398 16:46
                      

آدرس : تهران، ميدان آزادي، بزرگراه محمدعلی جناح، بلوار دانش،
دانشکده علمي- كاربردي پست و مخابرات، كدپستي: 1391637111
تلفن : 4-44659661-021 نمابر: 44659665-021
تماس با مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی؛
تلفن: 44641959-021 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید